Tafellamp 7932ST Ancilla
De producten van Zitmaxx Wonen zijn van hoge kwaliteit. Daarom geven wij standaard 5 of 10 jaar garantie op onze producten. Deze termijn kan je vinden bij de productinformatie.
De garantie bestaat uit een twee jarige volledige garantie volgens de Centrale Branche Vereniging Wonen en vijf of tien jaar garantie op de constructie. Mocht jouw product onverhoopt toch nog een gebrek vertonen helpen wij je graag om dit zo snel en goed mogelijk op te lossen.
Veelgestelde vragen
Heb je een product via het internet of de telefoon besteld en ben je toch niet helemaal tevreden, dan is er een mogelijkheid om het product retour te sturen. Echter, de kosten van het retourneren zijn voor jezelf. Natuurlijk mag je het product ook zelf, kosteloos, komen terugbrengen in ons magazijn. Veel van onze producten kunnen binnen 30 dagen geretourneerd worden. Bij andere producten vervalt het retourrecht, bijvoorbeeld omdat het een op maat gemaakt artikel betreft. Bij deze producten wordt bij het bestellen keurig vermeld dat deze op maat gemaakt worden. Zie de pagina Ruilen en Retourneren voor meer informatie.
Wanneer je een bezoek brengt aan onze winkel staan onze medewerkers vanzelfsprekend altijd voor je klaar en kun je terecht met alle vragen die je hebt over onze producten. Natuurlijk is er op onze website ook de mogelijkheid meer informatie te krijgen bij onze producten. Als je een product opent, kan je een vraag stellen door op “Stel je vraag” te klikken. Daarnaast is er een live chat beschikbaar waar je direct met al je vragen terecht kunt. Deze vragen worden door een gespecialiseerde adviseur beantwoord. Ook kun je contact met ons opnemen via 0172-609060 of verkoop@zitmaxx.nl..
Veel artikelen zijn uit voorraad leverbaar. Ook veel artikelen worden op bestelling geproduceerd door onze leveranciers wereldwijd. De levertijd is verschillend per leverancier. Bij de productinformatie staat ook de levertijd van het betreffende product vermeld.
Wij garanderen dat onze prijzen de laagste prijzen zijn. Dit wordt dagelijks gecontroleerd. Mocht het toch nog gebeuren dat je een artikel ergens anders goedkoper ziet horen wij het graag. Binnen 4 dagen na aankoop passen wij de aankoopprijs aan of kun jij de order kosteloos annuleren. Wel moet het natuurlijk hetzelfde product en voorwaarden betreffen.
Jazeker, wij zijn aangesloten bij twee keurmerken; het CBW en Webshop Keurmerk. Beide bieden de garantie dat je bij ons zeker bent van jouw aankoop. Zo moeten onze voorwaarden aan hun richtlijnen voldoen en bieden de keurmerken onafhankelijke bescherming aan jou.
CBW-erkend
CBW-erkenning is onder andere gericht op meubelwinkels. De CBW erkenning geeft zekerheid over (aan)betalen, annulering, levertijd, vervoer en garantie. Daarnaast zijn wij met onze CBW-erkenning ook aangesloten bij de Geschillencommissie Wonen. De consument kan deze geschillencommissie inschakelen welke een geschil dan onafhankelijk beoordeelt.
Webshop Keurmerk
Het Webshop Keurmerk is het keurmerk voor webshop. Het is het grootste erkende Keurmerk van Nederland. Wij staan onder onafhankelijk toezicht van deze stichting. Bij de keurmerkentoets van het Ministerie van Economische zaken kreeg het Webshop keurmerk een 10 van de 10.
Veelgestelde vragen
Heb je een product via het internet of de telefoon besteld en ben je toch niet helemaal tevreden, dan is er een mogelijkheid om het product retour te sturen. Echter, de kosten van het retourneren zijn voor jezelf. Natuurlijk mag je het product ook zelf, kosteloos, komen terugbrengen in ons magazijn. Veel van onze producten kunnen binnen 30 dagen geretourneerd worden. Bij andere producten vervalt het retourrecht, bijvoorbeeld omdat het een op maat gemaakt artikel betreft. Bij deze producten wordt bij het bestellen keurig vermeld dat deze op maat gemaakt worden. Zie de pagina Ruilen en Retourneren voor meer informatie.
Wanneer je een bezoek brengt aan onze winkel staan onze medewerkers vanzelfsprekend altijd voor je klaar en kun je terecht met alle vragen die je hebt over onze producten. Natuurlijk is er op onze website ook de mogelijkheid meer informatie te krijgen bij onze producten. Als je een product opent, kan je een vraag stellen door op “Stel je vraag” te klikken. Daarnaast is er een live chat beschikbaar waar je direct met al je vragen terecht kunt. Deze vragen worden door een gespecialiseerde adviseur beantwoord. Ook kun je contact met ons opnemen via 0172-609060 of verkoop@zitmaxx.nl..
Veel artikelen zijn uit voorraad leverbaar. Ook veel artikelen worden op bestelling geproduceerd door onze leveranciers wereldwijd. De levertijd is verschillend per leverancier. Bij de productinformatie staat ook de levertijd van het betreffende product vermeld.
Wij garanderen dat onze prijzen de laagste prijzen zijn. Dit wordt dagelijks gecontroleerd. Mocht het toch nog gebeuren dat je een artikel ergens anders goedkoper ziet horen wij het graag. Binnen 4 dagen na aankoop passen wij de aankoopprijs aan of kun jij de order kosteloos annuleren. Wel moet het natuurlijk hetzelfde product en voorwaarden betreffen.
Jazeker, wij zijn aangesloten bij twee keurmerken; het CBW en Webshop Keurmerk. Beide bieden de garantie dat je bij ons zeker bent van jouw aankoop. Zo moeten onze voorwaarden aan hun richtlijnen voldoen en bieden de keurmerken onafhankelijke bescherming aan jou.
CBW-erkend
CBW-erkenning is onder andere gericht op meubelwinkels. De CBW erkenning geeft zekerheid over (aan)betalen, annulering, levertijd, vervoer en garantie. Daarnaast zijn wij met onze CBW-erkenning ook aangesloten bij de Geschillencommissie Wonen. De consument kan deze geschillencommissie inschakelen welke een geschil dan onafhankelijk beoordeelt.
Webshop Keurmerk
Het Webshop Keurmerk is het keurmerk voor webshop. Het is het grootste erkende Keurmerk van Nederland. Wij staan onder onafhankelijk toezicht van deze stichting. Bij de keurmerkentoets van het Ministerie van Economische zaken kreeg het Webshop keurmerk een 10 van de 10.
Alle prijzen die op deze website vermeld staan zijn prijzen inclusief 21% BTW.
Onze producten kunnen bezorgd en afgehaald worden. Aan het afhalen zijn uiteraard geen kosten verbonden.
We hebben onze eigen bezorgdienst in Nederland en België*, maar bezorgen ook veel (kleinere) artikelen met de pakketdienst. Een aantal artikelen worden gratis thuisbezorgd, bij andere vragen wij hiervoor een vergoeding. Deze is afhankelijk van de afmetingen van het artikel en het type bezorging.
Wat kan je verwachten van onze eigen bezorgdienst:
Bij aflevering van de artikelen zorgen onze eigen vakkundige mensen ervoor dat de artikelen op de juiste plaats worden neergezet en uitgepakt. In de meeste gevallen monteren wij het meubel en nemen wij het restafval direct mee. We controleren de artikelen samen en als alles klopt reken je af. De betaling kan via ons mobiele PIN apparaat. **
*Tegen extra kosten.
** Bij het naar binnen brengen gelden wel een aantal voorwaarden, zie hiervoor de algemene voorwaarden.
Wij doen ons uiterste best om te leveren binnen de vooropgestelde levertijd. Dit betreft in de meeste gevallen 2 tot 3 maanden op onze meubels op maat, en enkele werkdagen tot weken voor voorraad artikelen.
Mocht deze levertijd afwijken wordt dat vermeld op de website bij de productinformatie, of bekend gemaakt door de advisuer in de winkel. Je kan uitgaan van deze levertijd, maar in enkele gevallen kan het voorkomen dat jouw bestelling vertraging oploopt. Wij zijn afhankelijk van meerdere fabrikanten, dus aan dergelijke, onvoorspelbare, ongemakken ontkomen we helaas niet altijd. Wij hopen in dit geval op begrip voor de situatie, en adviseren je om geduldig af te wachten. Wij zullen je zo goed als mogelijk op de hoogte houden, en ervoor zorgen dat je bestelling zo snel, en zo netjes mogelijk wordt afgehandeld.