De producten van Zitmaxx Wonen zijn van hoge kwaliteit. Daarom geven wij standaard 5 of 10 jaar garantie op onze producten. Deze termijn kan je vinden bij de productinformatie.
De garantie bestaat uit een twee jarige volledige garantie volgens de Centrale Branche Vereniging Wonen en vijf of tien jaar garantie op de constructie. Mocht jouw product onverhoopt toch nog een gebrek vertonen helpen wij je graag om dit zo snel en goed mogelijk op te lossen.
Voor meer informatie over je garantie, kun je contact opnemen met onze klantenservice op het telefoonnummer 0172-609060 of via het emailadres: service@zitmaxx.nl.
Melding maken Wanneer je een vraag hebt of een gebrek wilt melden, kun je een e-mail sturen naar service@zitmaxx.nl met een duidelijke omschrijving en jouw ordernummer. Om je zo snel mogelijk te kunnen helpen vragen wij je, indien mogelijk, een duidelijke foto bij te voegen.
Onderhoud Voor vragen over onderhoud en het bestellen van de onderhoudsmiddelen kun je klikken op onderstaande link:
Veel producten hebben wij op voorraad, dit wordt dan op de website bij het product weergegeven. Sommige producten zijn op voorraad bij onze leverancier en kunnen direct naar jou worden verzonden. Daarnaast hebben wij een outlet; Hierin staan naast showmodellen ook veel nieuwe meubels die worden uitverkocht. Een aantal meubels in onze outlet kan op deze website bekeken worden, maar omdat het assortiment in de outlet dagelijks wisselt adviseren we om langs te komen bij onze winkel voor het aanbod.
Wanneer je een bezoek brengt aan onze winkel staan onze medewerkers vanzelfsprekend altijd voor je klaar en kun je terecht met alle vragen die je hebt over onze producten. Natuurlijk is er op onze website ook de mogelijkheid meer informatie te krijgen bij onze producten. Als je een product opent, kan je een vraag stellen door op “Stel zelf een vraag” te klikken. Natuurlijk kan je ook contact met ons opnemen via 0172-609060 of verkoop@zitmaxx.nl.
De meubelen in de outlet zijn beperkt voorradig en de collectie wisselt snel. Deze kunnen daarom niet via de website worden besteld. Je kunt onze outlet bezoeken en de artikelen ter plaatse bekijken en uitproberen. Op outlet artikelen wordt geen garantie gegeven.
Plaats je jouw bestelling bij ons in de winkel? Dan hoef je geen aanbetaling te doen. Plaats je jouw bestelling in onze webshop, telefonisch of per mail? Dan vragen wij een vooruitbetaling of een aanbetaling van minimaal 10% (afhankelijk van het artikel).
Wij garanderen dat onze prijzen de laagste prijzen zijn. Dit wordt dagelijks gecontroleerd. Mocht het toch nog gebeuren dat je een artikel ergens anders goedkoper ziet horen wij het graag. Binnen 4 dagen na aankoop passen wij de aankoopprijs aan of kun jij de order kosteloos annuleren. Wel moet het natuurlijk hetzelfde product en voorwaarden betreffen.
Ja, al onze bezorgers hebben een mobiele PINautomaat bij zich. Er is vaak wel een maximum PIN bedrag per dag van €1.000.-, €1.500.- of €2.500,-, afhankelijk van jouw bank. Als je een bedrag hoger dan € 1.000,- wilt pinnen, dan adviseren wij je om jouw maximum PIN bedrag na te kijken, zodat je deze limiet eventueel voor één dag kunt verhogen om een groter bedrag te kunnen pinnen.
Het volledige bedrag moet voldaan worden op het moment van leveren. Wel kan er in termijnen betaald worden. Omdat sommige producten een lange levertijd hebben, kan er in deze periode in termijnen betaald worden.
Ja, dit is mogelijk. Wel vragen wij je dan om minimaal 3 dagen voor de bezorging te betalen. Wij hebben dan de tijd om na te gaan of je betaling bij ons is binnengekomen, zodat we je meubels op de afgesproken dag kunnen bezorgen.
De aanbetaling in onze webshop kan met creditcard betaald worden. In onze winkel en bij de bezorging is het niet mogelijk om te betalen met een creditcard, wel kan je met PIN betalen. Houd er rekening mee dat er in onze winkel en bij bezorging geen geld gewisseld kan worden.
Indien u betaald met een creditcard wordt het geld op het moment van betaling gelijk gedebiteerd.
Als je een bestelling in de webwinkel hebt gedaan, krijg je de vraag om online de betaling via iDEAL of Bancontact af te ronden, of om per bank de (aan-)betaling rechtstreeks over te maken op ons bankrekeningnummer NL21ABNA0467555605 onder vermelding van je ordernummer. Als er nog een restantbedrag is kan je dit bij het ophalen of bij bezorging van de bestelde producten per PIN of contant voldoen. Bij een contante betaling vragen wij u het gepast te voldoen.
Wij zijn niet op zondag geopend en hebben ook geen extra koopzondagen. Op alle andere dagen van de week ben je van harte welkom. Onze openingstijden zijn: Maandag t/m zaterdag 9:30 - 17:00 uur, Koopavond: Donderdag en Vrijdag tot 21:00 uur, Zondag: altijd gesloten. Wij zijn ook geopend op 2e Kerstdag, 2e Paasdag, 2e Pinksterdag, Hemelvaartsdag en Koningsdag. Wanneer een van deze feestdagen op een zondag valt, zijn wij niet geopend.
Zitmaxx Wonen respecteert de privacy van alle gebruikers van haar site en draagt er zorg voor dat de persoonlijke informatie die je ons verschaft vertrouwelijk wordt behandeld. Zie onze privacyverklaring voor meer informatie.
Jazeker, wij zijn aangesloten bij twee keurmerken; het CBW en Webshop Keurmerk. Beide bieden de garantie dat je bij ons zeker bent van jouw aankoop. Zo moeten onze voorwaarden aan hun richtlijnen voldoen en bieden de keurmerken onafhankelijke bescherming aan jou.
CBW-erkend CBW-erkenning is onder andere gericht op meubelwinkels. De CBW erkenning geeft zekerheid over (aan)betalen, annulering, levertijd, vervoer en garantie. Daarnaast zijn wij met onze CBW-erkenning ook aangesloten bij de Geschillencommissie Wonen. De consument kan deze geschillencommissie inschakelen, welke een geschil dan onafhankelijk beoordeelt.
Webshop Keurmerk Het Webshop Keurmerk is het keurmerk voor webshop. Het is het grootste, erkende Keurmerk van Nederland. Wij staan onder onafhankelijk toezicht van deze stichting. Bij de keurmerkentoets van het Ministerie van Economische zaken kreeg het Webshop keurmerk een 10 van de 10.
Heb je een product via het internet of de telefoon besteld en ben je toch niet helemaal tevreden? De kosten van het retourneren zijn wel voor jezelf, natuurlijk mag je het ook zelf komen langsbrengen. Veel van onze producten kunnen binnen 30 dagen geretourneerd worden. Sommige producten zijn uitgezonderd, bijvoorbeeld omdat je deze zelf specificeert. Bij producten die je niet terug kan sturen wordt bij het bestellen vermeld dat deze op maat gemaakt worden. Zie de pagina Ruilen en Retourneren voor meer informatie.
Wil je de bestelling die je hebt geplaatst toch wijzigen of annuleren dan kun je dit doen door contact op te nemen met onze klantenservice via aftersales@zitmaxx.nl. Wel kan het zo zijn dat er extra kosten aan verbonden zijn, bijvoorbeeld omdat het product voor jou op bestelling gemaakt wordt.
Je kunt onze serviceafdeling bellen op nummer 0172-609060. Je kunt ook direct een mail sturen naar service@zitmaxx.nl onder vermelding van je ordernummer en liefst met een foto van het gebrek. Dan kan er zo snel mogelijk worden bekeken hoe dit opgelost kan worden en nemen wij contact met je op.
Onze producten kunnen bezorgd en afgehaald worden. Aan het afhalen zijn uiteraard geen kosten verbonden.
We hebben onze eigen bezorgdienst in Nederland en België*, maar bezorgen ook veel (kleinere) artikelen met de pakketdienst. Een aantal artikelen worden gratis thuisbezorgd, bij andere vragen wij hiervoor een vergoeding. Deze is afhankelijk van de afmetingen van het artikel en het type bezorging.
Wat kan je verwachten van onze eigen bezorgdienst: Bij aflevering van de artikelen zorgen onze eigen vakkundige mensen ervoor dat de artikelen op de juiste plaats worden neergezet en uitgepakt. In de meeste gevallen monteren wij het meubel en nemen wij het restafval direct mee. We controleren de artikelen samen en als alles klopt reken je af. De betaling kan via ons mobiele PIN apparaat. **
Corona Update We leveren de bestellingen gewoon bij je uit, we houden ons hier wel aan de richtlijnen van het RIVM en gebruiken desinfectiemiddelen en handschoentjes. De gezondheid van onze klanten en medewerkers staan voorop daarom vragen wij of je op gepaste afstand wilt blijven als onze monteurs de meubels bij je uitpakken en afmonteren. Betalen is alleen per PIN mogelijk, we nemen geen contant geld aan. Pinautomaaten wordt na iedere betaling ontsmet. Graag eigen pen gebruiken voor aftekenen van de afleverbon
*Met uitzondering van de Waddeneilanden en een aantal postcodegebieden in België. ** Bij het naar binnen brengen, zijn er wel een aantal voorwaarden van toepassing. Zie hiervoor de algemene voorwaarden.
Zodra je bestelling bij ons binnen is, nemen wij contact op. Als jouw bestelling door onze eigen bezorgdienst wordt bezorgd, ontvang je een e-mail met een link naar ons afsprakenportaal waarmee je een afspraak kan maken voor bezorging.
Een dag voordat we bij jou komen bezorgen, krijg je van ons een tijdsindicatie per e-mail. Heb je geen e-mail opgegeven bij de aankoop? Eventueel is het ook mogelijk om via 0172-609060 een tijdsindicatie te vragen.
Onze eigen bezorgdienst brengt geen kosten in rekening als jouw meubelen met de lift naar boven kunnen. Ook brengen wij jouw meubelen tot en met de 4e verdieping met de trap als er geen lift is, of als deze niet in de lift passen. Meubels die via de trap bezorgd moeten worden mogen natuurlijk niet te zwaar zijn en het moet natuurlijk passen. Als het niet mogelijk is om de meubels via de trap of met de lift naar boven te brengen, dan is een verhuislift vaak ook een mogelijkheid. De kosten hiervan komen echter wel voor jouw rekening en deze verschillen per regio. Informeer van tevoren zodat je niet voor verrassingen komt te staan.
Bepaalde meubels zijn erg groot en worden in één geheel geleverd. Als je een draaitrap hebt of een smal trappenhuis, is het vaak moeilijk in te schatten of je meubelen via de trap naar boven gaan. Ook een lift is niet altijd geschikt om je meubelen naar boven te brengen. De meeste meubels met een lengte boven de 200 cm, passen niet meer in een (kleine) lift. Als je twijfelt of je meubelen naar boven kunnen worden gebracht, dan adviseren wij om contact op te nemen met onze afdeling planning. Als het niet mogelijk is om via de trap of met de lift je meubelen naar boven te brengen, dan kan het ook nog met een verhuislift. De kosten hiervan komen echter wel voor jouw rekening en deze verschillen per regio. Informeer van tevoren zodat je niet voor verrassingen komt te staan.