Ruilen en retourneren?

Een product via het internet of de telefoon besteld en toch niet helemaal tevreden? Veel van onze producten kunnen binnen 30 dagen geretourneerd worden. Sommige producten uitgezonderd, bijvoorbeeld omdat je deze zelf specificeert.
 

Retourneren van postpakketten, o.a. lampen en decoratie

Als het product via de post verstuurd kan worden kan je het binnen 30 dagen naar ons terugsturen, mits het niet uitgesloten is van het herroepingsrecht (bijvoorbeeld omdat je het product zelf hebt gespecificeerd). De kosten van het retourneren zijn voor jou. Hiervoor hebben wij wel een aantal voorwaarden waar de verpakking en het product aan moeten voldoen.  

                                                            

Hoe postpakketten te retourneren?

  1. Vul het retourformulier in en verpak het samen met het product
  2. Verstuur het pakket binnen 30 dagen op jouw manier naar ons toe. Natuurlijk mag je het ook zelf in onze winkel langsbrengen.
  3. Je ontvangt het bedrag binnen 14 dagen terug op het rekeningnummer dat op het retourformulier is opgegeven.

 

Retourneren van grote producten, zoals banken, kasten en tafels

Het retourneren van grotere meubels is uiteraard ook mogelijk, mits deze niet zijn uitgesloten van het herroepingsrecht (bijvoorbeeld omdat je het product zelf hebt gespecificeerd). Als deze niet uitgesloten zijn kan je het retour binnen 30 dagen, na ontvangst van je product, bij ons melden. Hiervoor hebben wij natuurlijk wel een aantal voorwaarden.

                              

Hoe grotere meubels te retourneren?

  1. Neem telefonisch of per e-mail contact om jouw retour aan te melden.

  2. Als je het meubel wilt laten ophalen zal de afdeling planning contact opnemen om een afspraak te maken voor ophaling, de kosten hiervan zijn € 99,-. Natuurlijk mag je het meubel ook zelf langsbrengen, dit kan op maandag t/m vrijdag tussen 10:00 en 17:00 uur.

  3. Nadat wij het meubel hebben ontvangen, ontvang je het bedrag binnen 14 dagen terug op het rekeningnummer dat bij het aanmelden is opgegeven.

 

Uitzonderingen bij retour

Er zijn wel een aantal uitzonderingen:

- Verzilverde cadeaubonnen kunnen niet worden geretourneerd.

- Producten die je zelf specificeert en op maat gemaakt worden kunnen niet worden geretourneerd.

- Dekbedden en matrassen die uit de verpakking zijn kunnen niet worden geretourneerd i.v.m. hygiëne.

- Extra diensten die wij verlenen zijn uitgezonderd, dit zijn bijvoorbeeld de montagekosten.

- Bij betalingen met cadeaubonnen zal het bedrag dat met een cadeaubon is betaald ook als cadeaubon worden teruggegeven.

- Als je het product al gebruikt hebt maar het toch niet aan je wensen voldoet geven wij nog steeds de 30 dagen bedenktijd. Maar bij zichtbare gebruikssporen, het missen van onderdelen of een kapotte of ontbrekende verpakking heb je geen recht op het volledige aankoopbedrag. Wel krijg je dan nog een deel van het aankoopbedrag terug, dit hangt af van de staat van het product en verpakking.


< Terug naar veel gestelde vragen