Bartafel Pamila

Andere kleuren:
Verwachte levertijd 10-14 weken Dit product wordt op maat gemaakt
chevron-right
plus
Verwachte levertijd 10-14 weken

Veel producten zijn direct uit voorraad leverbaar. Wanneer het product voor jou op maat gemaakt moet worden duurt het helaas wat langer.

Afleveropties Full Service Bezorging of Gratis afhalen
chevron-right
plus
Afleveropties
Full service bezorging / 79,-
  • Bezorgdag naar keuze
  • Montage voor vrijwel alle meubels
  • Verpakkingsmateriaal wordt afgevoerd en gerecycled

Afhalen / gratis

Bij onze vestiging in Ter Aar van Ma. t/m Za. tussen 10:00 en 17:00 uur.

Garantie CBW garantie en Zitmaxx Wonen garantie
chevron-right
plus
Garantie
Zekerheid tot 10 jaar!

De producten van Zitmaxx Wonen zijn van hoge kwaliteit. Daarom geven wij standaard 5 of 10 jaar garantie op onze producten. Deze termijn kan je vinden bij de productinformatie.

De garantie bestaat uit een twee jarige volledige garantie volgens de Centrale Branche Vereniging Wonen en vijf of tien jaar garantie op de constructie. Mocht jouw product onverhoopt toch nog een gebrek vertonen helpen wij je graag om dit zo snel en goed mogelijk op te lossen.

Productinformatie plus

Bekijk in onze winkel

Bekijk in onze winkel

Veelgestelde vragen

Ik vraag me af of mijn meubel naar boven past. Moet ik ergens rekening mee houden? plus minus

Bepaalde meubels zijn erg groot en worden in één geheel geleverd. Als je een draaitrap hebt of een smal trappenhuis, is het vaak moeilijk in te schatten of je meubelen via de trap naar boven gaan. Ook een lift is niet altijd geschikt om je meubelen naar boven te brengen. De meeste meubels met een lengte boven de 200 cm, passen niet meer in een (kleine) lift. Als je twijfelt of je meubelen naar boven kunnen worden gebracht, dan adviseren wij om contact op te nemen met onze afdeling planning. Als het niet mogelijk is om via de trap of met de lift je meubelen naar boven te brengen, dan kan het ook nog met een verhuislift. De kosten hiervan komen echter wel voor jouw rekening en deze verschillen per regio. Informeer van tevoren zodat je niet voor verrassingen komt te staan.

Hoe kan ik meer informatie over een product krijgen? plus minus

Wanneer je een bezoek brengt aan onze winkel staan onze medewerkers vanzelfsprekend altijd voor je klaar en kun je terecht met alle vragen die je hebt over onze producten. Natuurlijk is er op onze website ook de mogelijkheid meer informatie te krijgen bij onze producten. Als je een product opent, kan je een vraag stellen door op “Stel je vraag” te klikken. Daarnaast is er een live chat beschikbaar waar je direct met al je vragen terecht kunt. Deze vragen worden door een gespecialiseerde adviseur beantwoord. Ook kun je contact met ons opnemen via 0172-609060 of verkoop@zitmaxx.nl..

Wat is de levertijd op de producten? plus minus

Veel artikelen zijn uit voorraad leverbaar. Ook veel artikelen worden op bestelling geproduceerd door onze leveranciers wereldwijd. De levertijd is verschillend per leverancier. Bij de productinformatie staat ook de levertijd van het betreffende product vermeld.

Geven jullie laagste prijs garantie? plus minus

Wij garanderen dat onze prijzen de laagste prijzen zijn. Dit wordt dagelijks gecontroleerd. Mocht het toch nog gebeuren dat je een artikel ergens anders goedkoper ziet horen wij het graag. Binnen 4 dagen na aankoop passen wij de aankoopprijs aan of kun jij de order kosteloos annuleren. Wel moet het natuurlijk hetzelfde product en voorwaarden betreffen.

Kan ik gratis parkeren bij jullie winkel? plus minus

Je kunt bij Zitmaxx Wonen gratis en voor de deur parkeren.

Meer tonen arrow-right
plus

Veelgestelde vragen

Ik vraag me af of mijn meubel naar boven past. Moet ik ergens rekening mee houden? plus minus

Bepaalde meubels zijn erg groot en worden in één geheel geleverd. Als je een draaitrap hebt of een smal trappenhuis, is het vaak moeilijk in te schatten of je meubelen via de trap naar boven gaan. Ook een lift is niet altijd geschikt om je meubelen naar boven te brengen. De meeste meubels met een lengte boven de 200 cm, passen niet meer in een (kleine) lift. Als je twijfelt of je meubelen naar boven kunnen worden gebracht, dan adviseren wij om contact op te nemen met onze afdeling planning. Als het niet mogelijk is om via de trap of met de lift je meubelen naar boven te brengen, dan kan het ook nog met een verhuislift. De kosten hiervan komen echter wel voor jouw rekening en deze verschillen per regio. Informeer van tevoren zodat je niet voor verrassingen komt te staan.

Hoe kan ik meer informatie over een product krijgen? plus minus

Wanneer je een bezoek brengt aan onze winkel staan onze medewerkers vanzelfsprekend altijd voor je klaar en kun je terecht met alle vragen die je hebt over onze producten. Natuurlijk is er op onze website ook de mogelijkheid meer informatie te krijgen bij onze producten. Als je een product opent, kan je een vraag stellen door op “Stel je vraag” te klikken. Daarnaast is er een live chat beschikbaar waar je direct met al je vragen terecht kunt. Deze vragen worden door een gespecialiseerde adviseur beantwoord. Ook kun je contact met ons opnemen via 0172-609060 of verkoop@zitmaxx.nl..

Wat is de levertijd op de producten? plus minus

Veel artikelen zijn uit voorraad leverbaar. Ook veel artikelen worden op bestelling geproduceerd door onze leveranciers wereldwijd. De levertijd is verschillend per leverancier. Bij de productinformatie staat ook de levertijd van het betreffende product vermeld.

Geven jullie laagste prijs garantie? plus minus

Wij garanderen dat onze prijzen de laagste prijzen zijn. Dit wordt dagelijks gecontroleerd. Mocht het toch nog gebeuren dat je een artikel ergens anders goedkoper ziet horen wij het graag. Binnen 4 dagen na aankoop passen wij de aankoopprijs aan of kun jij de order kosteloos annuleren. Wel moet het natuurlijk hetzelfde product en voorwaarden betreffen.

Kan ik gratis parkeren bij jullie winkel? plus minus

Je kunt bij Zitmaxx Wonen gratis en voor de deur parkeren.

Vragen jullie een aanbetaling? plus minus

Plaats je jouw bestelling bij ons in de winkel? Dan hoef je geen aanbetaling te doen. Plaats je jouw bestelling in onze webshop, telefonisch of per mail? Dan vragen wij een vooruitbetaling of een aanbetaling van minimaal 10% (afhankelijk van het artikel).

Zijn jullie aangesloten bij een keurmerk? plus minus

Jazeker, wij zijn aangesloten bij twee keurmerken; het CBW en Webshop Keurmerk. Beide bieden de garantie dat je bij ons zeker bent van jouw aankoop. Zo moeten onze voorwaarden aan hun richtlijnen voldoen en bieden de keurmerken onafhankelijke bescherming aan jou.

CBW-erkend
CBW-erkenning is onder andere gericht op meubelwinkels. De CBW erkenning geeft zekerheid over (aan)betalen, annulering, levertijd, vervoer en garantie. Daarnaast zijn wij met onze CBW-erkenning ook aangesloten bij de Geschillencommissie Wonen. De consument kan deze geschillencommissie inschakelen welke een geschil dan onafhankelijk beoordeelt.

Webshop Keurmerk
Het Webshop Keurmerk is het keurmerk voor webshop. Het is het grootste erkende Keurmerk van Nederland. Wij staan onder onafhankelijk toezicht van deze stichting. Bij de keurmerkentoets van het Ministerie van Economische zaken kreeg het Webshop keurmerk een 10 van de 10.

 

Is jullie winkel rolstoel vriendelijk? plus minus

Onze winkel is rolstoelvriendelijk, er is een lift aanwezig en een invalidentoilet. Direct voor de deur zijn er ruime invalidenparkeerplaatsen.

Zijn de genoemde prijzen inclusief BTW? plus minus

Alle prijzen die op deze website vermeld staan zijn prijzen inclusief 21% BTW.

Bezorgen jullie de producten thuis? plus minus

Onze producten kunnen bezorgd en afgehaald worden. Aan het afhalen zijn uiteraard geen kosten verbonden.

We hebben onze eigen bezorgdienst in Nederland en België*, maar bezorgen ook veel (kleinere) artikelen met de pakketdienst. Een aantal artikelen worden gratis thuisbezorgd, bij andere vragen wij hiervoor een vergoeding. Deze is afhankelijk van de afmetingen van het artikel en het type bezorging.

Wat kan je verwachten van onze eigen bezorgdienst:
Bij aflevering van de artikelen zorgen onze eigen vakkundige mensen ervoor dat de artikelen op de juiste plaats worden neergezet en uitgepakt. In de meeste gevallen monteren wij het meubel en nemen wij het restafval direct mee. We controleren de artikelen samen en als alles klopt reken je af. De betaling kan via ons mobiele PIN apparaat. **

*Tegen extra kosten.
** Bij het naar binnen brengen gelden wel een aantal voorwaarden, zie hiervoor de algemene voorwaarden.

Wat moet ik doen als de levertijd afwijkt? plus minus

Wij doen ons uiterste best om te leveren binnen de vooropgestelde levertijd. Dit betreft in de meeste gevallen 2 tot 3 maanden op onze meubels op maat, en enkele werkdagen tot weken voor voorraad artikelen.

Mocht deze levertijd afwijken wordt dat vermeld op de website bij de productinformatie, of bekend gemaakt door de advisuer in de winkel. Je kan uitgaan van deze levertijd, maar in enkele gevallen kan het voorkomen dat jouw bestelling vertraging oploopt. Wij zijn afhankelijk van meerdere fabrikanten, dus aan dergelijke, onvoorspelbare, ongemakken ontkomen we helaas niet altijd. Wij hopen in dit geval op begrip voor de situatie, en adviseren je om geduldig af te wachten. Wij zullen je zo goed als mogelijk op de hoogte houden, en ervoor zorgen dat je bestelling zo snel, en zo netjes mogelijk wordt afgehandeld.

Vragen over Bartafel Pamila

Bartafel Pamila

check
Toegevoegd aan je winkelmandje
Naar winkelmandje
Bezig met laden...