Sofa Barthel

Dit product is aanwezig in onze winkel.
Kom proefzitten in onze winkel
  • Specialist in maatwerk
  • 15.000 m² showroom
  • Geen aanbetaling in winkel
Informatie
Afmetingen
Kleuren & bekleding
Garantie
Zekerheid tot 10 jaar!

De producten van Zitmaxx Wonen zijn van hoge kwaliteit. Daarom geven wij standaard 5 of 10 jaar garantie op onze producten. Deze termijn kan je vinden bij de productinformatie.

De garantie bestaat uit een twee jarige volledige garantie volgens de Centrale Branche Vereniging Wonen en vijf of tien jaar garantie op de constructie. Mocht jouw product onverhoopt toch nog een gebrek vertonen helpen wij je graag om dit zo snel en goed mogelijk op te lossen.

Veelgestelde vragen
Ik vraag me af of mijn meubel naar boven past. Moet ik ergens rekening mee houden?

Bepaalde meubels zijn erg groot en worden in één geheel geleverd. Als je een draaitrap hebt of een smal trappenhuis, is het vaak moeilijk in te schatten of je meubelen via de trap naar boven gaan. Ook een lift is niet altijd geschikt om je meubelen naar boven te brengen. De meeste meubels met een lengte boven de 200 cm, passen niet meer in een (kleine) lift. Als je twijfelt of je meubelen naar boven kunnen worden gebracht, dan adviseren wij om contact op te nemen met onze afdeling planning. Als het niet mogelijk is om via de trap of met de lift je meubelen naar boven te brengen, dan kan het ook nog met een verhuislift. De kosten hiervan komen echter wel voor jouw rekening en deze verschillen per regio. Informeer van tevoren zodat je niet voor verrassingen komt te staan.

Hoe kan ik meer informatie over een product krijgen?

Wanneer je een bezoek brengt aan onze winkel staan onze medewerkers vanzelfsprekend altijd voor je klaar en kun je terecht met alle vragen die je hebt over onze producten. Natuurlijk is er op onze website ook de mogelijkheid meer informatie te krijgen bij onze producten. Als je een product opent, kan je een vraag stellen door op “Stel zelf een vraag” te klikken. Daarnaast is er een live chat beschikbaar waar je direct met al je vragen terecht kan. Deze vragen worden door een gespecialiseerde verkoper beantwoord. Natuurlijk kan je ook contact met ons opnemen via 0172-609060 of verkoop@zitmaxx.nl..

Wat is de levertijd op de producten?

Veel artikelen zijn uit voorraad leverbaar. Ook veel artikelen worden op bestelling geproduceerd door onze leveranciers wereldwijd. De levertijd is verschillend per leverancier. Bij de productinformatie staat ook de levertijd van het betreffende product vermeld.

Geven jullie laagste prijs garantie?

Wij garanderen dat onze prijzen de laagste prijzen zijn. Dit wordt dagelijks gecontroleerd. Mocht het toch nog gebeuren dat je een artikel ergens anders goedkoper ziet horen wij het graag. Binnen 4 dagen na aankoop passen wij de aankoopprijs aan of kun jij de order kosteloos annuleren. Wel moet het natuurlijk hetzelfde product en voorwaarden betreffen.

Kan ik gratis parkeren bij jullie winkel?

Je kunt bij Zitmaxx Wonen gratis en voor de deur parkeren.

Vragen jullie een aanbetaling?

Plaats je jouw bestelling bij ons in de winkel? Dan hoef je geen aanbetaling te doen. Plaats je jouw bestelling in onze webshop, telefonisch of per mail? Dan vragen wij een vooruitbetaling of een aanbetaling van minimaal 10% (afhankelijk van het artikel).

Zijn jullie aangesloten bij een keurmerk?

Jazeker, wij zijn aangesloten bij twee keurmerken; het CBW en Webshop Keurmerk. Beide bieden de garantie dat u bij ons zeker bent van uw aankoop. Zo moeten onze voorwaarden aan hun richtlijnen voldoen en bieden de keurmerken onafhankelijke bescherming aan jou.

CBW-erkend
CBW-erkenning is onder andere gericht op meubelwinkels. De CBW erkenning geeft zekerheid over (aan)betalen, annulering, levertijd, vervoer en garantie. Daarnaast zijn wij met onze CBW-erkenning ook aangesloten bij de Geschillencommissie Wonen. De consument kan deze geschillencommissie inschakelen welke een geschil dan onafhankelijk beoordeelt.

Webshop Keurmerk
Het Webshop Keurmerk is het keurmerk voor webshop. Het is het grootste erkende Keurmerk van Nederland. Wij staan onder onafhankelijk toezicht van deze stichting. Bij de keurmerkentoets van het Ministerie van Economische zaken kreeg het Webshop keurmerk een 10 van de 10.

 

Is jullie winkel rolstoel vriendelijk?

Onze winkel is rolstoelvriendelijk, er is een lift aanwezig en een invalidentoilet. Voor de deur zijn er ruime invalidenparkeerplaatsen.

Zijn de genoemde prijzen inclusief BTW?

Alle prijzen die op deze website vermeld staan zijn prijzen inclusief 21% BTW.

Bezorgen jullie de producten thuis?

Onze producten kunnen bezorgd en afgehaald worden. Aan het afhalen zijn uiteraard geen kosten verbonden.

We hebben onze eigen bezorgdienst in Nederland en België*, maar bezorgen ook veel (kleinere) artikelen met de pakketdienst. Een aantal artikelen worden gratis thuisbezorgd, bij andere vragen wij hiervoor een vergoeding. Deze is afhankelijk van de afmetingen van het artikel en het type bezorging.

Wat kan je verwachten van onze eigen bezorgdienst:
Bij aflevering van de artikelen zorgen onze eigen vakkundige mensen ervoor dat de artikelen op de juiste plaats worden neergezet en uitgepakt. In de meeste gevallen monteren wij het meubel en nemen wij het restafval direct mee. We controleren de artikelen samen en als alles klopt reken je af. De betaling kan via ons mobiele PIN apparaat. **

*Tegen extra kosten.
** Bij het naar binnen brengen gelden wel een aantal voorwaarden, zie hiervoor de algemene voorwaarden.

Wat moet ik doen als de levertijd afwijkt?

Wij doen ons uiterste best om te leveren binnen de vooropgestelde levertijd. Dit betreft in de meeste gevallen 2 tot 3 maanden op onze meubels op maat, en enkele werkdagen tot weken voor voorraad artikelen.

Mocht deze levertijd afwijken wordt dat vermeld op de website bij de productinformatie, of bekend gemaakt door de verkoper in de winkel. Je kan uitgaan van deze levertijd, maar in enkele gevallen kan het voorkomen dat jouw bestelling vertraging oploopt. Wij zijn afhankelijk van meerdere fabrikanten, dus aan dergelijke, onvoorspelbare, ongemakken ontkomen we helaas niet altijd. Wij hopen in dit geval op begrip voor de situatie, en adviseren je om geduldig af te wachten. Wij zullen je zo goed als mogelijk op de hoogte houden, en ervoor zorgen dat je bestelling zo snel, en zo netjes mogelijk wordt afgehandeld.

Waarom zijn er verschillende prijzen?

Waarom zijn er verschillende prijzen?

Wij werken met de laagste prijs garantie. Dit betekent dat wij ten alle tijden de scherpste prijs aanbieden. Prijs kwaliteit verhouding is bij ons een hoogstaand begrip. Het kan zijn dat jouw meubel na het selecteren van het gewenste materiaal of kleur opeens een meerprijs krijgt. Dit kan te maken hebben met het type stof, de productie of de beschikbaarheid. Op de website wordt de actuele prijs automatisch berekend wanneer je de gewenste opties selecteert. In onze winkel staat een team van verkopers klaar om je verder te helpen en eventueel advies te geven.

Hoe kan ik mijn gewenste kleur op een meubel zien?

Hoe kan ik mijn gewenste kleur op een meubel zien?

Wij doen ons best om de klant zoveel mogelijk keuzemogelijkheden aan te bieden, zodat iedereen zijn gewenste meubel kan creëren. Bij ons heeft een op maat gemaakt meubel vaak meer dan 200 kleur mogelijkheden. Het is daarom lastig om elk meubel te voorzien van alle type bekleding, en mogelijke kleuren. Wel bieden wij op de website de optie om alle mogelijke materialen en kleuren te selecteren. Als je de stoffen in het echt wilt zien en voelen, kunnen wij op aanvraag knip staaltjes toesturen. Heb je inspiratie nodig, of advies van een verkoper, adviseren wij om onze showroom te bezoeken.

Staat je vraag er niet tussen?
We helpen je graag
Neem contact met ons op

Vragen over Sofa Barthel

Heb je zelf een vraag?
Klik op de knop ‘stel je vraag’ hieronder. LET OP: persoonlijke vragen over bestellingen kun je beter stellen aan onze klantenservice

Advies

Bezoek onze woonwinkel

Bekijk een impressie Hier vind je ons!

Sofa Barthel